Test het zelf!
Niet goed, geld terug.

Actie geldig t/m 10 mei 2017

Niet helemaal tevreden over
Blue Wonder Alles-Reiniger spray,
Bad & Toilet of Kalk-Reiniger?

 

Natuurlijk hopen wij dat je blij bent met onze producten.
Maar het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent.
Daarom zijn wij in november 2016 deze actie gestart.
Je kunt nog gebruikmaken van de actie t/m 10 mei 2017.
Laat ons weten waarom je niet tevreden bent en krijg het aankoopbedrag terug*.

 

Wat hebben wij van je nodig?
Om de 'Niet goed geld terug' aanvraag te kunnen verwerken, willen wij graag een 15-tal punten van je weten, waaronder;
  • de reden waarom je ontevreden bent over het product,
  • een duidelijk leesbare foto of scan van het complete aankoopbewijs en
  • een foto van gekochte fles MET de 'Niet goed, geld terug sticker'.

 

Deze actie geldt voor de volgende producten:
  • Blue Wonder Alles-Reiniger (spray)
  • Blue Wonder Bad & Toilet (dop of spray)
  • Blue Wonder Kalk-Reiniger (dop of spray)

 

Klik op onderstaande link om een e-mail te openen in je mailprogramma waarin je alle gevraagde gegevens meteen kunt invullen.**

Stuur een e-mail voor de Niet goed, geld terug actie

*Als je product(en) met korting hebt gekocht is dat het bedrag dat je van ons terug krijgt. Maximaal 1 fles per huishouden. Blue Wonder kan deze actie op elk moment stoppen.

**Als je bovenstaande link niet kunt openen en/of niet met Microsoft Outlook werkt, dan kun je ook onderstaande voorbeeldbrief richten aan info@bluewonder.nl


Beste klantenservice van Blue Wonder,

 

Helaas ben ik ontevreden over een Blue Wonder product. Ik wil daarom gebruikmaken van de Blue Wonder Niet goed, geld terug actie.

 

Hieronder staan mijn gegevens met een foto van het complete aankoopbewijs en de gekochte fles. Ik ben ervan op de hoogte dat deze aanvraag alleen wordt behandeld als onderstaande gegevens geheel zijn ingevuld en dat er maximaal 1 fles per huishouden wordt vergoed.

 

Mijn gegevens (de 15 punten compleet ingevuld, anders kan de aanvraag niet worden verwerkt):

1. Voornaam:

2. Achternaam:

3. Adres:

4. Postcode:

5. Woonplaats:

6. Reden van ontevredenheid:

7. Gekocht bij (naam winkel):

8. Datum aankoop (op bon):

9. Tijd aankoop (op bon):

10. Streepjes-/barcode (laatste 4 cijfers):

11. Productiecode (8 cijfers):

(deze 8-cijferige code is direct op de plastic fles zelf gedrukt - direct onder het achteretiket)

12. Aankoopbedrag NA aftrek van eventuele kortingen: €

13. IBAN nummer:

14. Bijlage 1: foto of scan van het COMPLETE aankoopbewijs.

15. Bijlage 2: foto van gekochte fles MET Niet goed, geld terug sticker.

 

Met vriendelijke groet,

 

...

---